Temmuz 18, 2010

İLHAN SELÇUK



Cumhuriyet gazetesinin pek çok yazarı faşizme meyilli olduklarını düşündürtecek kadar milliyetçidir.

AKP iktidarı hem Türkiye’yi faizcilikte bir numara yaparak ''Allah’a ve peygamberine savaş açmış'' hem de türban dalaveresiyle Müslümanın gözünü boyamaya çalışıyor... ey ümmeti muhammet, uyan!

Köşe yazısı yazmak; yazıyı yaşamak, devrimci uğraşın soluğunu alıp vermektir.

Türkiye’de kadın-erkek eşitliğini savunan herkes Kemalizm’e hizmet ediyor demektir...

Şeriat hukukunun içeriğinden biraz haberli olanlar, kemalizmin kaçınılmazlığını algılayabilirler...

* * *

polisler benim evimi mi aramışlardı?..
bizim evimizi mi?..
emniyet'e ben mi götürülmüştüm?..
biz mi?..
benim ifadem mi alınmıştı?..
bizim ifademiz mi?..
savcılıkta ben mi sorguya çekilmiştim?..
biz mi sorguya çekilmiştik?..
ifade ve sorgu tutanaklarındaki sıfatıyla ben mi " şüpheli " idim?..
biz mi " şüpheli " idik?..
sonra düşündüm:
çok şükür ben ben değildim..
biz bizdik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder